luni, 9 august 2010

Să fie întuneric şi să fie noapte-Partea a III a


Să fie întuneric şi să fie noapte. Să fie miros de mare şi valuri care se sparg la mal. Să fie pe plajă. Să fiu eu cu el şi marea martoră. Să fie nisip fin şi vânt. Să fim albi în atmosfera întunecată. Să fie suspans şi dorinţă. Să fie întuneric şi să fie noapte. Să simt nisipul ud cum imi atinge pielea şi valurile cum se sparg în noi. Să aud vuietul vântului şi ţipătul din adâncuri. Să-mi fie teamă şi să mă ia în braţe. Să-mi şoptească la ureche vorbe dulci şi să-mi alinte gâtul. Să-mi atingă părul şi să-mi înmoaie buzele. Să coboare şi să curgă fericirea din trupurile noastre...vântul să bată tare, marea să se agite, valurile să ne lovească puternic... Să fie dragoste şi lumină. Să fie dimineaţă şi răsărit de soare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu