marți, 27 iulie 2010

Te rog sa ma asculti


A fost realizat un studiu din care a reiesit faptul ca auzim jumatate din ceea ce ni se spune, ascultam jumatate din ceea ce auzim, intelegem jumatate din ce auzim, credem jumatate si ne amintim doar ultima jumatate din atat. In traducere libera-daca petrecem 4 ore ascultand, auzim cam 2 ore, ascultam cam 1 ora din care intelegem 30 de minute, din care credem 15 minute, si ne amintim sub 8 minute.

Sursa:Glenn Van Ekeren, Drumuri spre fericire

Cand te rog sa ma asculti
Si tu incepi sa-mi dai sfaturi
n-ai facut ce ti-am cerut.
Cand te rog sa ma asculti
Si-mi spui cum ar trebui sa ma simt
imi calci sentimentele in picioare.
Cand te rog sa ma asculti
Si incerci sa-mi rezolvi problemele
mi-ai inselat asteptarile.

Asculta-ma! Tot ce-ti cer e sa ma asculti
nu sa-mi vorbesti
ci doar sa ma asculti.
Sfatul este de doi bani
Pot si eu, nu sunt un neajutorat
Poate doar descurajat si dezamagit
dar nu neajutorat.

Deci asculta-ma si aude-ma
Si daca vrei sa vorbesti
asteapta-ti randul si am sa te ascult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu